W podręczniku głównym jest mowa o grupach psychokinetycznych, pirokinetycznych, mentalnych i wielu innych, wszystkie one bazują na żywiołach takich jak: powietrze, ogień, ziemia. W grze występuje również żywioł wody, ale ilość zaklęć z tego żywiołu jest wprost znikoma, dlatego postanowiłem to zmienić.
Poniżej zamieszczam pierwsze zaklęcie z grupy zaklęć aquakinetycznych mojego autorstwa.
Sopel
Koszt w PM: 5 (lub więcej)
Modyfikator trudności: 1
Żywioł: woda
Koszt w WPR: 20
Czas trwania: natychmiastowy
Sposób rzucania: G, F
Obrona magiczna: tak
Działanie: Prosty czar ofensywny, jest odwrotnością do znanego wszystkim zaklęcia "Grot". Niewielki odłamek lodu w kształcie sopla wylatujący z ręki czarodzieja. Zatrzymuje się na pierwszej przeszkodzie na jaką natrafi. Trafiona osoba otrzymuje 2k6 obrażeń, można je zwiększyć o dodatkowe k6 za każde dodatkowe 5 PM (maksymalnie do 4k6)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz