Link do forum Wiedźmin: Gra Wyobraźni
http://www.wiedzmingw.pun.pl/forums.php

środa, 24 sierpnia 2011

Wiedźmin: Gra wyobraźni - Czy ktoś w to gra?

Witam po długiej przerwie, ostatnio dowiedziałem się, że główna strona wiedźmina upadła. Z tego powodu jest mi niezwykłe smutno, było to podobno jedynie miejsce, gdzie można było zdobyć dodatkowe informacje o grze.

Z komentarza jednego z moich czytelników dowiedziałem się, że mój blog to jeden z nielicznych lub nawet jedyny, gdzie są dodatkowe informacje na temat wiedźmina.

Dlatego piszę do was drodzy czytelnicy, jeśli ktoś z was jest aktywnym graczem w Wiedźmin: Gra Wyobraźni lub jeśli ma ciekawe pomysły do wiedźmina, proszę o napisanie komentarza do tego tematu. Jeśli zainteresowanych będzie więcej osób, stworze forum dyskusyjne, na którym można będzie debatować nad nowymi pomysłami do wiedźmina.

Pozdrawiam i liczę na waszą aktywność

7 komentarzy:

  1. Droga Melitele!
    To w sieci można jeszcze znaleźć jakiś ślad po ludziach (oraz nieludziach, a także krasnoludach :D) grających w "Wieśmaka". Myślałem, że już wszystko stracone!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak. I to grających już jakiś kawał czasu, oczywiście nie non-stop w W:GW, ale znających w miarę dobrze system.
    Zobaczymy czy będzie jeszcze jakiś odzew.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strona nie działa, ale są możliwości żeby cofnąć się w czasie ;)

    http://web.archive.org/web/20090409033337/http://wiedzmin.rpg.pl/wiedzmin_rpg/

    Polecam zgrać na dysk wszystko co można jeszcze wyciągnąć ze strony bo nigdy nie wiadomo ile jeszcze będzie osiągalna w maszynie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. Ja prowadzę jeszcze czasem W:GW

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem wręcz fanatykiem wiedźmina, nie tylko gier ;P jakby co to zajrzyj na http://szkolagryfa.phorum.pl/, można by nawet tam przenieść artykuły z bloga i jakoś rozwinąć forum (nawet goście mogą pisać posty)

    OdpowiedzUsuń
  6. ps oczywiście gra wyobraźni też się u mnie kisi i tylko czeka na innych graczy (na razie jestem tylko ja plus kumpel)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja prowadzę Wiedźmina od lat. :) Mój blog też jest mu częściowo poświęcony, zapraszam! :) Swoją drogą, strona W:GW znowu działa.

    OdpowiedzUsuń